Lisa

Sitter just nu hemma hos Mari, vi ska strax in till stan. Jag behöver köpa lite olika saker ..
Usch, gick typ upp halv elva i dag, fööööör tidigt. Med tanke på att jag somnade typ 4. Låg och kollade på Jerry Springer, Padise Hotel och sedan Kändis rehab.
I love paradise hotel, även fast det är repris och jag har sätt hela den säsongen förut. Men det är nu det börjar hända lite i pogamet, för nu kommer Daphne in, och hon and Ankan/Olinda är ju inte direkt bäst vänner. Nej men aja.. nu sa jag sluta snacka om paradise hotel, ska byta om nu och börja fixa mig. Hös senare, när jag kommer hem.


Kommentarer
Postat av: isabelle

oh herregud vad länge sen det där var xD ankaaan , haha xD

2008-07-20 @ 18:41:20
URL: http://izabellenylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0