Lisa

Nu är jag hemma igen, eller mja .. jag kom hem för typ en timme sen! Kanske mer ..
Det var en trevlig dag i stan .. med Mari und Ida!
Dagen började med att jag gick upp CP tidigt .. vilket var mindre roligt. Jag tog kvart över tolv bussen till Mari, hon hade sovit hos Andreas (pojkvän), men självklart när jag kommer fram så smsar hon och säger att hon råkade somna om, så hon var fortfarande hos Andreas. Så jag fick ta nyckeln, gå in och sätta mig vid datan, platta håret .. jag roade mig själv lite tills Mari äntligen kom. Då bestämde vi oss för att ta kvart i två bussen. Men skiter i att ta den, så vi ska då ta kvart över två, men den missar vi .. så tillslut kom vi i väg med kvart i tre bussen haha. Och sen möter vi Ida, åker in och kollar runt i massa affärer, äter och ja ..
Jag köpte ett par jeans som var på rea, ändast 100 kr, GRYMT! Sen två linnen, mitt efterlängtade stones linne från hm, och sedan att från gina t. Allt tillsammans gick på 300, snacka om att fynda.
I kväll vet jag fan inte vad som händer, skulle först ha varit med Ida, Mari och Rebecka. Men nu ska Rebecka vara med Linda. Och Ida and Mari orkar typ inte göra något .. fast nu helst plötsligt så vill dom gå, AS långt, runt runt runt i flera timmar. Tydligen så ska dom vara klara vid 3 i natt ... vet faktiskt inte vad som har flugit i dom, men låt mig gissa ... Dom vill egentligen bara vara hemma och chilla, pallar inte träffa mig .. så då säger dom att dom ska gå sådär långt, för dom vet att jag helt enkelt inte tänder på att gå, speciellt inte långt. Men ärligt, just nu är allt bättre än ännu en hemmakväll, så bring it on, LET'S GÅ TILLS KL 3 I NATT! ......................


Älskade linne ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0