Lisa

Vet ni, jag vaknade typ tre i dag. Dumma mig ... för då vet jag ju att jag inte kommer kunna somna i kväll, som vanligt. Just nu gör jag inte så mycket, sitter här .. har nyss duschat. Så nu ska jag skynda mig och torka håret samt platta det .. för nu känns det som att min frilla är lite panik-ful .. Så blir det när man nyss har duschat eller badat. Dagens planer är att träffa världens bästa Mikaela, hon har varit i turkland (Turkiet) i två veckor nu, men nu är hon äntligen hemma. Och jag är super mega lycklig, hon kommer hem precis vid rätt tidpunkt, precis när allt känns blä .. då kommer Mickis och får mig att må bra igen, det är hon så bra på!!
Men nej .. nu ska jag somsagt fixa till mig lite. Vi hörs! Skriver snart igen ..

Kommentarer
Postat av: therese

Have a nice day.. Snygg design du har!

2008-07-20 @ 18:52:02
URL: http://tyttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0