Lisa

Förlåt Izabelle och förlåt alla läsare för att jag inte skrev i går .. Gud känns som om jag inte har skrivit på evigheter, fast jag egentligen bara hoppade över det en dag. Men detta har då varit två fartfyllda dagar vill jag lova, eller nja rättaresagt två fartfyllda kvällar/nätter. Dom har tillbringats med världens bästa Mickis och massa annat folkt, plus en massa krök. Så nu är man sliten vill jag lova .. I förrgår natt så kom vi hem typ halv två, somna typ halv tre. Men dessvärre så vaknade vi kl ÅTTA på morgonen, och kunde inte somna om. Så gårdagen spenderades i sängen, både jag och Mickis var väldigt bakis så vi bara latade oss. Sen åkte vi hem till Mickis, åt, fixa oss och åkte sedan iväg igen. Gårkvällen var trevlig den med .. behöver inte gå in på detaljer. Men låt oss säga att jag nog ska skippa vodkan nästa gång ... -.-
Vi kom iallfall hem typ halv tre i går, åt lite och sen kollade vi på paradise hotel hihi. Sen somna vi .. jag sov tills halv tolv, men Mickis ligger fortfarande och sussar sött haha.

Dagens planer är oklara, men jag mår rätt bra, så det blir ingen bakis-dag i sängen tror jag inte. Med tanke på att det är fint väder så borde jag kanske ringa Ida och åka lite båt, något som jag vet att hon inte bangar på haha.
Men just nu ska jag nog bara vänta på att Mickis ska vakna upp ur sin skönhets sömn och sedan ska vi nog ta oss en tur till grillen ..
Bjuder även på lite bilder sen btw!
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0