Lisa

Föööööörlåt, jag vet att jag har varit dålig på att blogga på sista tiden. Men jag har haft fullt upp, och inte haft tid att sitta vid datan i stort sätt, eller helt enkelt inte haft lust. Men jag får faktiskt dåligt samvete när jag tänker på hur dålig jag har varit på detta nu .. men det ska bli ändring, i promise. Tidiare i dag när jag försökte logga in på blogg.se så krånglade det, men nu funkar det ju igen, så nu ska jag uppdatera lite mer.

Hela veckan har jag umgåtts med Mickis, min fina vän! Vi har haft det rå kul .. sov två nätter hos mig, och sedan två hos henne. Nu har hon dragit iväg till gbg, och kommer hem på söndag, måndag? Usch .. kommer sakna henne.

I dag har jag inte gjort så mycket, när jag vaknade så tvingade mam och pap med mig till blåsjön, vi badade lite snabbt och drog sedan hem igen. Vi håller på att fixa för fullt här hemma nu, i morgon så ska mamma ha en stor fest, för att fira att hon har fyllt år. Det kommer komma runt 80 pers typ, ska bli jävligt roligt faktiskt. Jag Ida och Mari ska servera och sånt. Sedan ska jag och Ida även sjunga lite, haha. Och jag ska även sjunga en låt helt solo, tillängnad min mamma. Ska bli kul, men närvöst som fan.
Men nu ska jag ta och ringa Ida och höra vad hon har för sig .. Sedan kanske vara lite social mot våra gäster, för två familjer är redan här, resten kommer i morgon. Men men, ha det gött!

Lägger in lite bilder från veckan ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0