Lisa

Kvällen i går var jätte lyckad, trevligt folk. Släkt och vänner .. tror även mamma blev väldigt nöjd med sin 50 års skiva haha :)

Just nu sitte rjag här vid datan, själv. Mari, Ida och Jossan sov här .. men åkte hem för några timmar sen. Jag är sjukt seg i dag, somnade 5 i går typ. Och vaknade vid tolv .. vädret har varit skumt i dag. Sjukt varmt, men ändå lite regnm då och då. Just nu sitter jag med fönstret öppet, det är helt vindstilla och jag håller på att dö av värmeslag, men snart kommer det nog börja regna igen .. skulle inte förvåna mig. Kvällens planer är oklara .. jag känner mig sjukt seg. Fast Linda vill träffa mig, och jag vill träffa henne. För i morgon åker hon hem till falkenberg igen :( Vill inte att hon ska åka. Men ska försöka tjata på mammsen så att jag kan åka i väg och träffa henne i kväll .. Mamma tycker jag ska vara hemma och chilla, vilket jag kan förstå. Men men, skriver sen .. puss!



llisanilsson på bildagboken, finns mer bilder där

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

ha en bra kväll :)

2008-07-27 @ 20:28:47
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: louise

ha en härlig dag :D

2008-07-27 @ 22:04:06
URL: http://lojsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0