Lisa

Jag har tråkigt Jag har tråkigt

Jag har tråkigt Jag har tråkigt

Jag har tråkigt Jag har tråkigt

Jag har tråkigt Jag har tråkigt

Jag har tråkigt Jag har tråkigt

Jag har tråkigt Jag har tråkigt

Jag har tråkigt Jag har tråkigt

Jag har tråkigt Jag har tråkigt

Jag har tråkigt Jag har tråkigt


Någon annan som har lika baijz tråkigt denna söndag kväll? Vad kan man hitta på, finns ju nada. Förutom datan .. vilket jag roar mig med just nu. Börjar tröttna ..

Vet ni vad jag vill? Jag vill träffa den perfekta killen, jag vill bli sådär RUSKIGT kär! Jag vill känna den känslan! Men just nu känns det som att det aldrig kommer att gå, jag kommer aldrig hitta den perfekta killen, för när jag väl gör det så hittar jag tusen små fel, som egentligen inte spelar någon roll! Det är skit jobbigt tro mig, det är mitt stora problem här i livet. Hur kan man vilja ha något så mycket, och när man sedan är på väg att få det så släpper man allt och får börja om igen. Och sen några månader efter man har gett upp allt, så ångrar man sig och vill ha tillbaka det igen. Fast samtidigt veta att det kommer bli samma ska igen, man kommer tröttna och dissa .. ångra sig, dissa, ångra sig, dissa! Hjälp mig, finns det medicin mot detta? Usch .. Jag vill bara bli riktigt jävla kär, är det för mycket begärt? Och den frågan ställer jag bara till mig själv. Det är mig det är fel på, ingen annan ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0