Lisa

Nu är klockan typ tjugo i fyra. Jag sitter hemma hos Mickis, hon ligger här i soffan bakom mig, och sover. Jag bad henne förvarna när hon kände att hon började bli pömsig. Men icke .. hon somnade bara, jävla svikare Mickis!!! Hahah driv. Ichbell är även här, fast hon ligger i Mickis säng, hon la sig tidigare än oss.

Det har varit några jävligt trevliga men känslomässigt jobbiga dagar denna vecka. Har umgåtts med massor av folk, men mest Mickis dåra. Badat, kollat film och krökat är några av sakerna vi har hunnit med. Det är så läskigt nu på sommaren, när man är ledig. Grejen är att jag inte har en aning om vilken dag det är .. Eller jo, Onsdag/Torsdag .. Men det visste ja inte tills jag frågade någon. Alltså man håller inte koll på dagar och sånt .. Därför har jag svårt att berätta för er, vad vi gjorde på exakta datum men aja. I dag har jag iallfall varit med Ichbell, Mickis, Amer, Lillen(Adde), Rigge, och Jerry. Vi har badat och sånt .. Sen nu på kvällen så kollade jag Isse och Mickis på en film vi hade hyrt och åt godis. Vi såg 30 days of night, fast jag redan har sätt den en gång. Fast det kom jag inte på föränns filmen hade börjat, haha tänkte inte änns på att det var den när Amer och Adde typ berättade om hela fimen för oss och sa hur den slutade .. snacka om att vara OFF i hjärnan. Iochförsig så höll jag för öronen så gått det gick, men jaja.

Det är kanske dags för mig att försöka sova .. eller vad säger ni? Nån som är vaken nu? Jag är faktiskt inte änns trött .. Men måste försöka sova, ska upp i tid i morgon. Det är nämligen så at min storasyster plus hennes barn och man ska komma till oss. Har inte träffat henne/dom på typ 3 år, pgr av att dom bor så långt bort. Därför ska det bli jävligt kul att ses .. Hon kommer få en chock när hon ser mig, snacka om att jag har förändrats på tre år liksom haha. Och jag kommer med all säkerhet få en chock när jag ser henne, och hennes barn. Lilla William som jag fortfarande minns som en söt liten 6 åring, han är nu 12 typ. Fast i mina ögon kommer han alltid vara en liten plutt, sötnosen. Men nej fan, nu ska jag göra Mickis sällskap i soffan, mys. Får hoppas på att John Blund vill komma och hjälpa mig med sömnen ..
Puss och sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0