Lisa

Hej på er ..
Nu är jag hemma. Åkte från Mickis runt tolv i dag typ. Så har bara varit hemma i typ en timme, men har hunnit duscha och värmde just på en billy's panpizza/kebab .. det var jävligt gött kan jag lova er. Min frukost haha! Dagens planer är ju att min kära syster+familj tittar förbi, trevligt trevlig. Ska därför inte ut i kväll .. och vet ni? Det får jag typ ångest över .. illa va? Jag vill bara ut och träffa alla underbara vänner. Känns som att man verkligen måste ta vara på dom här sista veckorna på sommarlovet. Fan vad fort det går .. snyft! Måste även se till att träffa Ida och Mari snart, jag saknar dom .. och det hoppas jag dom förstår. Det var väl typ 4 dagar sen vi sågs sist, vilket inte är normalt för oss tre. Den bästa trion .. <3

Nej nu ska jag läsa lite bloggar, sen måste jag fixa mig. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0