Lisa

Sitter här med Jossan, käkar lite guuudis och kollar runt på datan. Vad har vi gjort i kväll? Typ ingenting i stortsätt, suttit vid datan och sen varit ute lite och fotat med Jossans kamera, haha en likadan kamera som jag kommer få på torsdag. Vi filmade även lite också, kulkul! Skratta gjorde vi iallfall! Som faaan .. BENJAMIIN! ;)

Jag är fett fantasilös just nu. Men jag lovar att direkt när fantasin har kommit tillbaka från sin semester så ska även jag precis som Izabelle ta och berätta lite om mig själv. Men nu ska jag och Josy hitta på något funnyhunny .. PÖSS


Btw, IZABELLE! Precis när jag skulle börja snacka th med dig så bah var du utloggad, snyftHHHHH! ;(
Fast nu minns jag inte vad jag skulle säga, mohaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0