Lisa - B'day

Idag är det ingen vanlig dag, i dag är det Lisas födelsedag. Mari och Rebecka har nyss åkt hem. Vi hade en jävla bra kväll/natt i går alltså, är så jävla glad över att jag har dom. Så vad händer i dag då? Just nu väntar jag bara på att pappa ska komma hem från jobbet, så d ska vi fira mig. Sen ska jag träffa vänner och bara njuta av att det är MIN dag i dag! :) Just nu känns livet så enkelt, och det flyter på bra. Men det är nog bara tack vare vänner och familj. Jag har verkligen världens underbraste vänner, bland annat Izabelle! Och genom det jag kan jag känna att jag verkligen mår bra just nu ..

I går hade vi faktiskt en hel del unika läsare, får bara hoppas att det håller i sig! :) Och hörrni, var inte blyga när det gäller kommentarer, ÖS på! Det är sånt vi gillar, och det gör oss med motiverade till att blogga ;)

I dag är det faktiskt rätt fint väder, måste ju vara för att jag fyller år tralala! Nej men nu ska jag nog ta och äta lite frukost, och kolla på Peter&Jordan. Jag verkligen älskar sånna tv program, när det handlar om något pars liv, som Nick Lachey&Jesscia Simpson, Gene Simons Familjejuveler, Bam Margera och hans tjej Nicky eller vad hon nu heter.




Men det här är mitt favorit par för stunden, så jävla härliga båda två!

Kommentarer
Postat av: karin

ja, dom är superduper bra!!!!

2008-07-10 @ 12:27:01
Postat av: Anonym

GRATTIS :D

2008-07-10 @ 15:52:47
Postat av: Anonym

GRATTIS :D

2008-07-10 @ 15:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0