Lisa-Gäster

Har nyss ätit , det blev grillat. Skit gott var det. Vi har några kompisar till familjen, eller min mammas bästa kompis och hennes nya kille är här.. alla har väl blivit lite lulliga. Det är väl trevligt, förutom att mammas kompis kille har lyckats bli meeeeeeeeer än lullig. Inget mig emot så länge han inte stör mig, men det gjorde han. Satt och snacka med mig vid matbordet (jag satt mitt emot han), han frågade typ tusen gånger "Är det gott?", "Lisa? Det var ju skit gott, tycker inte du det?", "Fan vad gott det var, eller hur LISA?". Och jag svarade fan JA, varje gång! Dåligt minne? Eller lite drunk kanske? Jag har typ haft världens sämsta dag i dag, och han gjorde inte saken bättre. Sen att jag får stå här på knä framför datan, för att dom behöver min stol där ute .. asså BLÄH!



någon som följde/följer (vet inte om finalen har varit ännu, och om den har det så bör ni inte kolla, för här är vinnarna) Girlicious? Här är iallfall deras första musik video, och vad tycker ni? Jag tycker nästan att det är lite föööör likt the pussycat dolls. Det märks tydligt att det är Robin Antin som har skapat dom båda grupperna, men men jag älskar ju Pussycat dolls så då borde jag väl tycka om Girlicious också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0