Lisa-Hemma

Kom hem för 40 minuter sen typ. När jag kom till brommaplan så skulle inte nästa buss hem till mig gå föränns om två timmar, TVÅ TIMMAR!!! :| I got lite damp! Så jag ringde pappa. Han, Micke och min bror var borta i ålsten och tanka båten, så han ber mig ta en buss till Nockeby, och sedan gå ner till vattnet där. Så kom dom och hämta mig .. Det var SKIT MYSIGT att åka båt, ritkigt mysigt väder också. Pappa fota mig som fan med min kamera, han tyckte det var skit kul, fast det tyckte inte jag, för antingen så såg jag ut som ett fetto, som ett mongo, eller som ett TRÄSKTROLL!! Usch!

Men iallfall, dagen med Izabelle var underbar. Förstår inte hur man kan vara lika bäst som hon är .. Jag förstår bara inte! Somsagt så satt vi och prata om allt möjligt, det är så skönt att bara prata av sig, och båda förstår var den andre berättar, för vi har själva varit med om något liknade. Och vi behövde verkligen träffas, det var på tiden. Som Izabelle sa, pinsamt hur lång tid det var sen sist vi sågs. Men det ska det bli ändring på!:)



1. På Bengans, där satt dom! SnyfTttTTT!
2. Bellsie, sötaste right?
3. Izabelle utanför grand hotel!
4. Grand hotell
5. Jag och IzzZZZzzzz
6. Jag åker båååååt
7. Bäst

Kommentarer
Postat av: petrich - me gossip and fashion

fina bilder! :)

2008-07-13 @ 21:38:25
URL: http://petriiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0