Lisa - Ingen båt

Nej jag sket i att följa med ut med båten, när jag förstog att jag skulle få sitta med mamma, pappa + några till ute på sjön i över två timmar, så insåg jag att jag skulle få roligare hemma haha.

Somsagt i går var jag med Mari, vi träffade massa andra och hade skit kul. Somna jävligt sent .. och gick upp vid 1.

Har sätt att det är många reaktionen vad gäller Kenza und Mirre, som ska se tokio hotel i kväll. Kan bara säga att jag håller med till tusen procent. Men nån gång Bellsie, nån gång är det våran tur. DÅ JÄVLAR!!!!! ;) Och något jag älskar är att få läsa om era th resor, så ni som har rest och sätt th någonstans, länka till eran blogg så kan man läsa om det. Hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0