Lisa - Lindsay, du bländar!



Nån annan än jag som nästan blir bländad av denna bild? Snälla Lindsay, bjud dig själv på en sol semester .. det har du ju råd med. Ta med dig Samantha också!

Själv har jag exakt lika jävla tråkigt som jag hade sist jag skrev .. Håller på att ladda hem en film, Closer tror jag att den hette, har aldrig sätt den, men hoppas på att den är bra. Men blandannat Julia Roberts och Jude Law är med, så då är frågan om den änns kan vara dålig? Har dessutom inget emot att dreggla lite åt Jude, han är en heting. Eller iallfall i The Holiday, då är han riktigt handsome! Nej men nu måste jag stänga ner alla intetnett sidor så att filmen kan ladda lite snabbare haha. Sega jävla dator ..

Btw, Izabellleeeeeeeeeeeeeeee .. vart är du? Läsarna miss you, right? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0