Lisa-Tråkigt

Här sitter man och gör absolut nada, har så jävla tråk. Hela dagen har varit fett lam. Då tänker ni säkert ; Men då kan du ju passa på att blogga! Men då är grejen, att min fantasi har gått på semester yttligare en dag. Och jag har helt enkelt ingen aning vad jag ska skriva om.

Kollar just nu runt lite på thf, bdb, pa, facebook, och på olika bloggar. Längtar tills i kväll, då Kenza och Mirre kommer skriva om hur konserten var. Ska bli kul att läsa om det faktiskt!

Haha jag har typ hållt på och skriva detta inlägg i över en timme nu, har blivit avbruten av annat hela tiden, mat, telefonsamtal och massa! Men ja iallfall ..

I morgon ska jag in till stan och träffa IzabellleeeeennnnnN' och efter det kanske ni äntligen kommer få se lite bilder på oss två tillsammans, haha vi har knappt några på oss två, eller ett fåtal, men dom sparar vi nog för oss själva, FÖR ERAN SKULL!!! Right Bellie? ;)


Syns det att jag så gott som BOR framför datan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0