Lisa - TRE ÅR

Ni har väl inte glömt bort vad det är för dag, eller frågan är om jag eller Izabelle har glömt bort datumet, men det har vi inte. I dag för TRE år sen så träffades jag och Izabelle för första gången, och jag minns allt från den dagen. Ska ta och berätta senare, och även lägga in lite bilder;) Hahah fast dom är ju inte så jeffla vackra kan jag då lova er, men ni får stå ut! x'D

Men nej nu ska jag göra i ording mig, jag ska med familjen + en annan familj + Ida till blåsjön, sjukt mysigt! Tar bilder såklart .. :)

Izabelle, jag älskar dig .. ha världens bästa dag nu, så hörs vi när jag kommer hem igen. Någon gång i veckan ska vi även försöka ses tycker jag. En kväll med th och ben&jerrys, i love it. Men men, jag älskar dig det vet du. Och glöm inte bort, att idag är det våran dag bästis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0