Lisa - When a man loves a woman



Varför börjar jag gråta när jag hör denna låt?
Är det för att den är bra?
Eller är det för att klockan snart är ett på natten, och jag är övertrött?
Eller är det för att Bill gillar just denna film, "The Notebook"?
Eller för att jag är en över känslig tönt?

Jag tror på alla samtidigt (a) Men nu ska jag nog stänga av här!

P.s Visst är låten rätt härlig ändå, värsta kärleks låten. Man får en romantisk känsla i kroppen när man hör den, eller jag får iallafall. Jag är en romantisk jävel ........ typ


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej,allt väl?? fin blogg.kolla gärna in min www.lillanmalutta.blogg.se lottar även ut märkesprylar & sexleksaker imellan åt så håll utkik! ha en bra dag mvh malin

2008-07-14 @ 11:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0