Lisa

Haha Izabelle var ju riktigt bra på att blogga, det tycker iallfall jag. Och jag blev väldigt berörd av texten. För hon har ju så rätt, vi är väldigt lika och för er som inte kan tyska och inte förstår texten på våran header så betyder det "du är allt jag är" alltså med omvända ord att vi är lika. Men nu vet ni iallfall hur vi möttes, alla har ju sina egna lilla histoier och egna orsaker till varför just dom blev vänner. Jag och Izabelle har nog bara söta lilla Darin att tacka! Även fast det var många år sedan så glömmer man aldrig, jag har fått minnen som kommer stanna kvar hos mig hela livet.

Jaja, just nu sitter jag iallfall och lyssnar på musik. TH, som är det andra inom musik som jag och Bellliiiii har gemensamt. Mamma ska strax åka till jobbet, så pappa tjatar som en galning på mig att jag ska sätta mig och kolla på en film med honom, typ mission inpossible 3 eller något. Vettefan om jag är så jätte pigg på det, men kanske för daddy's skull. Jag är en snäll flicka i dag .. kanske, typ, lite!

Jag har ju även min egna blogg att skriva i. Och då är frågan, hur klarar man detta, eller alltså det är ju svårt att skriva i två bloggar. För det kommer ju i stort sätt stå exakt samma saker, om hur min dag har varit, vad jag rekomenderar, hur jag mår, mina åsikter. Ända skillnaden på mina inlägg här och mina inlägg i min egna blogg är nog att det kommer handla mer om TH i denna blogg, eftersom både jag och Izabelle är sålda på dom (som jag skrev lite längre upp i detta inlägg). Jag funderar på att undertiden jag och Izabelle är aktiva i den här bloggen, så kanske jag ska stänga ner min andra.. bara för ett tag liksom, eller iallfall så länge som det behövs. För i längden kommer det bli tråkigt för er att läsa om samma saker, och tråkigt för mig att skriva två snarlikt exakt likadana inlägg i två olika bloggar. Så byebye llisanilsson.blogg.se och hello sisterfromanothermother.blogg.se .. kanske .. om jag är modigt nog att bryta vanan att skriva i min kära lilla blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0