IZABELLE

Vad aktiva jag&lisa är! Eller vad tycker ni?
Har värsta skrivperioden nu när jag måste skriva av mig allt, så det här med bloggen kom ju perfekt! Och redan 37 unika besökare. Vi äger! Och ni också såklart som tar er tid att läsa 8D
Ni kanske till och med vill veta lita mer om oss? Det är ju trots allt oss vår blogg handlar om så x)


DET ÄR ALLTSÅ JAG SOM ÄR IZABELLE.

och hon den andra sötnosen är Lisa ;)


Jag vet inte vart jag ska börja riktigt, men vi kan börja med att beskriva mig med ett ord och då blir det lätt musik.
Musik är seriöst det enda vettiga i den här världen, om man tänker efter 8D. Skulle aldrig kunna leva utan det, och ärligt talat så blir jag hellre blind än döv. Srsly.
Annars är jag blond, kreativ(?), aktiv både i skolan&tex saker med tokio hotel att göra, överdrivet snäll, kramgo, omtänksam och datanörd. Visst låter jag intressant? Öh.
Jag är 15 år, född 6 augusti 1992 så jag fyller faktiskt 16 om mindre om en månad. (Psst, Ni vet väl om att min kära kollega Lisa fyller sweet 16 nu på torsdag, glöm inte att gratta!)
Jag är också beroende av uppmärksamhet, kanske låter lite drygt, men that's me. Men jag är inte den där högljuda tjejen som springer runt och verkligen gör allt för att alla ska titta på henne. Jag är mer den där personen som är lite hemlig med att jag älskar uppmärksamhet (a).
Min största dröm är HELT KLART att se Tokio Hotel med Lisa, helst utomlands av någon anledning. Men egentligen spelar det ju ingen roll vart, för det är ju själva känslan som är det viktigaste.
Och min stora svaghet här i livet är killar med piercing, ruffsigt, svart hår och rutiga skjortor. Yes, där har vi det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0