IZABELLE



Ja, vad ska jag säga? De flesta Tokio Hotel fans vet väl att dom vann ett pris på vma inatt? Grattis killar! Ni förtjänar det verkligen, jag menar.. titta hur långt ni kommit på tre år!
Från att bara vara kända i Tyskland till USA är ju helt amazing! Jag beundrar verkligen er till tusen och damn... jag får inte fram några ord.
Nu när killarna börjar bli större i hela världen så känner jag verkligen att jag kan vara stolt över att varit fan från början. Okej, kanske inte från fööörsta början, men precis när dom slog igenom i europa.
Det är ju alltid roligt att vara lite före, haha.
Aja, hur som helst. Ni är bäst killar. Tack som fan för att ni finns! OCH måste även säga grattis till trummisen, Gustav, som fyller hela 20 år idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0